مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 13:522022-01-26بين الملل

افشای بلوف های ترامپ درباره میزان دقیق دارایی های نقدی اش


بر اساس گزارش ها، رییس جمهوری سابق آمریکا در آخرین سال ریاست جمهوری خود 93 میلیون دلار در بانک داشته است؛ مبلغ هنگفتی که به میزان چشمگیری کمتر از اعداد و ارقامی است که او درباره دارایی های نقد خود گفته بود.

- بر اساس گزارش ها، رییس جمهوری سابق آمریکا در آخرین سال ریاست جمهوری خود 93 میلیون دلار در بانک داشته است؛ مبلغ هنگفتی که به میزان چشمگیری کمتر از اعداد و ارقامی است که او درباره دارایی های نقد خود گفته بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از دیلی میل، این رقم در ارزیابی مجله فوربس از اسناد صورت های مالی ترامپ، رییس جمهوری سابق آمریکا که هفته گذشته توسط لتیشا جیمز، دادستان کل نیویورک منتشر شد، استخراج شده اند؛ کسی که دفترش در حال پیگیری تحقیقات مدنی پیچیده ای درباره شرکت تجاری دونالد ترامپ است.

دارایی های نقدی ترامپ تنها کسری از مجموع ارزش امپراتوری مالی اوست؛ امپراتوری که متکی بر املاک، زمین های گلف و دارایی های اختصاصی دیگری است که تعیین رقم واقعی ارزششان دشوار است.

با این وجود به نظر می رسد که ارقام درج شده در این اسناد انتشار یافته از سوی دفتر دادستان کل نیویورک، بسیار پایین تر از ارقام مطرح شده در حرف های ترامپ از جمله در جریان تلاش های پرسابقه اش برای بالا آوردن نامش در فهرست میلیاردرها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای بلوف های ترامپ درباره میزان دقیق دارایی های نقدی اش

افشای بلوف های ترامپ درباره میزان دقیق دارایی های نقدی اش