مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 13:072022-01-26فرهنگي

«متری شیش و نیم» نامزد اسکار سینمای فرانسه شد


فهرست نامزدهای چهل و هفتمین دوره جوایز سینمایی سزار موسوم به اسکار سینمای فرانسه با حضور فیلم «متری شیش و نیم» در شاخه بهترین فیلم خارجی اعلام شد.

- فهرست نامزدهای چهل و هفتمین دوره جوایز سینمایی "سزار" موسوم به اسکار سینمای فرانسه با حضور فیلم متری شیش و نیم در شاخه بهترین فیلم خارجی اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آکادمی فنون و هنرهای سینمایی فرانسه فهرست نامزدهای جوایز سالانه سزار را لحظاتی پیش اعلام کرد و فیلم متری شیش و نیم ساخته سعید روستایی در شاخه بهترین فیلم خارجی (غیر فرانسوی زبان) این رویداد معتبر، نامزد دریافت جایزه شد.

متری شیش و نیم در کنار فیلم های کوپه شماره 6 ساخته یوهو کاسمانن ، ماشین منو بران ساخته ریوسوکه هاماگوچی ، اولاین گاو از کلی رایکارد ، بدترین آدم دنیا به کارگردانی یوآخیم تریه ، مادران موازی ساخته پدرو آمادوار و پدر از فلورین زلر برای کسب جایزه بهترین فیلم خارجی جوایز سزار 2022 رقابت می کنند.

متری شیش و نیم به کارگردانی سعید روستایی از سوی کمپانی (Wild Bunch) و از تاریخ 21 جولای 2021 در فرانسه اکران شد و با استقبال خوب منتقدان و مخاطبان فرانسوی به فروش 1.

3 میلیون دلاری در این کشور دست یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«متری شیش و نیم» نامزد اسکار سینمای فرانسه شد

«متری شیش و نیم» نامزد اسکار سینمای فرانسه شد