مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 13:022022-01-26فرهنگي

هنر تئاتر متعلق به همه اقشار جامعه است


کارگردان تئاتر «روزی که بهشتی شدم» عنوان کرد: اجرای تئاتر در سطح مساجد بیانگر این موضوع است که هنر متعلق به همه اقشار جامعه است.

- قزوین-کارگردان تئاتر روزی که بهشتی شدم عنوان کرد: اجرای تئاتر در سطح مساجد بیانگر این موضوع است که هنر متعلق به همه اقشار جامعه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر خصوص موضوع تئاتر روزی که بهشتی شدم اذعان کرد: موضوع این تئاتر مراسم جشن عروسی دختر یهودی به نام یونا است که مادر این دختر تصمیم می گیرد حضرت زهرا (س) را به این مراسم دعوت کنند.

کارگردان تئاتر روزی که بهشتی شدم ادامه داد: این سبک از نمایشنامه ها حقیقت را با توجه به روندی که اتفاق روی داده به تصویر می کشد.

وی بیان کرد: روزی که بهشتی شدم با بهره از هنر نمایش تلاش می کند مخاطب را نسبت به موضوعی که در روند تاریخی به وقوع پیوسته آشنا کند.

کاظم پور اذعان کرد: این کار از هنر خانم ها آریانا زابدار باشی، هدیه خامسی، حدیثه میرزایی، آزاده عزیزی، زهرا خدابنده و فائزه کاظم پور بهره برده است که در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

این کارگردان با اشاره به برگزیده شدن این نمایش در جشنواره بچه های مسجد خاطر نشان کرد: موضوع اصلی نمایش با ائمه اطهار پیوند مستقیم دارد و پایگاه ها فرهنگی ائمه هم مساجد بوده اند و اکنون نیز این اثر در مساجد به نمایش در می آید که پیوند و اتفاق مبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر تئاتر متعلق به همه اقشار جامعه است

هنر تئاتر متعلق به همه اقشار جامعه است