مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 12:572022-01-26ورزشي

توضیح دبیر مجمع بسکتبال درباره انصراف یک کاندیدا/ چرا انتخابات برگزار نشد؟


دبیر مجمع انتخابات فدراسیون بسکتبال گفت: یکی از کاندیداها انصراف خود را کتبا اعلام کرده بود که کارهای ثبت درخواست او امروز انجام شد.

- دبیر مجمع انتخابات فدراسیون بسکتبال گفت: یکی از کاندیداها انصراف خود را کتبا اعلام کرده بود که کارهای ثبت درخواست او امروز انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که پیش بینی می شد انتخابات فدراسیون بسکتبل با حضور 6 کاندیدای تایید صلاحیت شده برگزار شود، امروز (چهارشنبه) کارهای ثبت رسمی درخواست انصراف حمید گرامیان از انتخابات بسکتبال در وزارت ورزش انجام شد تا تعداد کاندیداها به پنج نفر کاهش یابد.

منصور اردستانی در گفت وگو با ایسنا، درباره انصراف یکی از کاندیداهای انتخابات فدراسیون بسکتبال توضیح داد: آقای حمید گرامیان انصراف خود را دو روز پیش کتبا اعلام کرده بودند که ما هم درخواست موافقت با انصراف ایشان را به سرپرست فدراسیون و وزارت ورزش اعلام کردیم.

او در پاسخ به این سوال که چرا مجمع انتخابات بسکتبال برای بار دوم به تعویق افتاد نیز توضیح داد: دلیل این موضوع فراهم نبودن شرایط قانونی لازم برای برگزاری مجمع بود.

دبیر مجمع انتخابات فدراسیون بسکتبال در پایان گفت: در حال حاضر 5 نامزد برای انتخابات باقی مانده اند که کارهای تایید صلاحیت نهایی آن ها از جانب نهادهای نظارتی مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح دبیر مجمع بسکتبال درباره انصراف یک کاندیدا/ چرا انتخابات برگزار نشد؟

توضیح دبیر مجمع بسکتبال درباره انصراف یک کاندیدا/ چرا انتخابات برگزار نشد؟