مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 12:422022-01-26اقتصادي

زخم حفاری بر پیکر جاده های روستایی یزد/شیرینی گازرسانی به کام مردم تلخ شد


گازرسانی به روستاها از اقدامات ضروری هم در راستای بهره مندی از انرژی پاک و هم جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها بود اما خرابی مسیر دسترسی به روستاها، - – گروه استان ها: در گذشته تردد به روستاها به طور عمده در تابستان و با خودروهای عمومی صورت می گرفت اما با افزایش تعداد خودروها، ترددها بیشتر شد چرا که والدین بسیاری از شهرنشینان در روستاها زندگی می کردند.

کم کم جاده های روستایی یکی پس از دیگری مورد رسیدگی و آسفالت قرار گرفت به طوری که در حال حاضر عمده راه های روستایی استان آسفالت است.

باز در گذشته بسیاری از خانواده ها به دلیل کم شدن جمعیت روستاها در زمستان، به شهر مهاجرت می کردند و روستاها خلوت تر بودند از این رو تردد به روستاها در زمستان بسیار کم بود.

اما در حال حاضر روستاها به ییلاقاتی خوش و آب هوا هم در فصل تابستان و هم زمستان تبدیل شده اند و افزایش ساخت و ساز در روستاها و تغییر سبک و سیاق روستا نشان می دهد که حتی کسانی که اصالت روستایی ندارند، خواستار تردد و سکونت در آنها هستند.

افزایش تقاضا برای سفر به روستاها، ضرورت رسیدگی به مسیر دسترسی را مضاعف کرده و جاده های مناسبی نیز برای دسترسی فراهم شد اما طی دو سال اخیر عملیات گازرسانی به روستاهای استان به ویژه روستاهای کوهستانی، گلایه زیادی به دنبال داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زخم حفاری بر پیکر جاده های روستایی یزد/شیرینی گازرسانی به کام مردم تلخ شد

زخم حفاری بر پیکر جاده های روستایی یزد/شیرینی گازرسانی به کام مردم تلخ شد