مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 11:572022-01-26اقتصادي

افتتاح 2 خط تولید جدید کارخانه کاشی حافظ


دو خط تولید کارخانه کاشی و سرامیک حافظ با حضور استاندار و جمعی از مدیران ارشد استان فارس و مسئولان شهرستان زرقان، افتتاح و بهره برداری از آن آغاز شد.

- ایسنا/فارس دو خط تولید کارخانه کاشی و سرامیک حافظ با حضور استاندار و جمعی از مدیران ارشد استان فارس و مسئولان شهرستان زرقان، افتتاح و بهره برداری از آن آغاز شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس چهارشنبه 6 بهمن در حاشیه آیین بهره بردرای از خطوط تولید جدید کارخانه کاشی و سرامیک حاظ، گفت: با تایید و پیگیری 19 فقره ثبت سفارش توسط متقاضی باعث شد تا این واحد تولیدی به بازسازی، نوسازی و همچنین افزایش خطوط تولیدی خود اقدام کند.

حمیدرضا ایزدی افزایش دو خط تولید به ظرفیت فعلی تولید در این کارخانه را یک اقدام جهادی و قابل ستایش ارزیابی و اضافه کرد: افتتاح طرح توسعه شرکت کاشی و سرامیک حافظ با افزایش دو خط تولید به ظرفیت 2 میلیون مترمربع و سرمایه گذاری حدود هفت هزار میلیارد ریال میزان اشتغالزایی در این کارخانه از 400 نفر به 700 نفر افزایش پیدا کرده است.

رییس سازمان صمت فارس برخی از تولیدات کارخانه کاشی و سرامیک حافظ در زرقان را منحصر به فرد دانست و گفت: به دلیل استفاده از تجهیزات و نوسازی خطوط تولید این مجموعه تولیدی توانسته است تا محصولات خود را علاوه بر تامین نیاز و خواسته های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 2 خط تولید جدید کارخانه کاشی حافظ

افتتاح 2 خط تولید جدید کارخانه کاشی حافظ