مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 10:322022-01-26سياسي

برگزاری نمایشگاه «مطبوعات تاریخی در آیینه پست» 


رییس موزه ارتباطات از برگزاری نمایشگاه «مطبوعات تاریخی در آیینه پست» همزمان با سی ویکمین سالروز افتتاح موزه ارتباطات و با مشارکت موزه مطبوعات تبریز خبر داد.

- رییس موزه ارتباطات از برگزاری نمایشگاه مطبوعات تاریخی در آیینه پست همزمان با سی ویکمین سالروز افتتاح موزه ارتباطات و با مشارکت موزه مطبوعات تبریز خبر داد.

حسن عمیدی در گفت وگو با ایسنا، گفت: نمایشگاه مطبوعات تاریخی دوران قاجار با موضوع مطبوعات تاریخی در آیینه پست همزمان با سی ویکمین سالروز افتتاح موزه ارتباطات با مشارکت موزه مطبوعات تبریز در این موزه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این نمایشگاه احیای فرهنگ پست، زنده کردن خاطرات نوستالژی های پستی و معرفی تاریخ و فرهنگ کشور است، خاطرنشان کرد: پیش از این نیز در مهرماه سال گذشته همزمان با روز جهانی پست نمایشگاهی مشابه با عنوان پست در آیینه مطبوعات مربوط به بریده جراید روزنامه اطلاعات از 50 سال قبل برای اولین بار در موزه ارتباطات کشور برگزار شد.

‫مدیرکل دفتر ارتباطات شرکت ملی پست با اشاره به برگزاری جشنواره ها و نمایشگاه های مختلف تمبر و کارت پستال به مناسبت های مختلف در یک سال اخیر به صورت مجازی، اذعان داشت: قصد داریم با برگزاری چنین رویدادهایی به طور مستمر، نسبت به احیای هویت اصلی پست در سطح جام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه «مطبوعات تاریخی در آیینه پست» 

برگزاری نمایشگاه «مطبوعات تاریخی در آیینه پست»