مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 10:022022-01-26اقتصادي

درآمد 145 میلیارد ریالی مددجویان خراسان جنوبی از بافت فرش


مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی گفت:مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان از ابتدای امسال با تولید یک هزار و 159 تخته فرش دستباف 145 میلیارد و 116 میلیون ریال درآمد کسب کردند.

- محمد عرب مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: رویکرد کمیته امداد خودکفایی و توانمندسازی مددجویان زیرپوشش این نهاد حمایتی و یکی از مهم ترین اولویت های کاری این نهاد است.

وی با اشاره به اینکه بر این اساس کارشناسان و مسؤولان کمیته امداد امام(ره) برنامه های مختلفی را تدوین کرده اند، بیان داشت: در همین راستا بافت فرش توسط مددجویان کمیته امداد بستری مناسب برای کسب درآمد است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی اضافه کرد: خوشبختانه بافت انواع فرش، گلیم و نمد در بین مددجویان این نهاد گسترش یافته و این امر زمینه درآمدزایی و اشتغال زایی بسیار خوبی را برای این قشر به وجود آورده است.

فعالیت 3100 بافنده فرش در استان عرب اضافه کرد: بافت و تولید فرش دستباف در حال حاضر یکی از مهم ترین مشاغل خانگی در بین مددجویان زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد در استان محسوب می شود.

وی از فعالیت 2 هزار و 52 کارگاه خانگی و 14 کارگاه تجمیعی در زمینه بافت فرش در سطح استان خبر داد و گفت: در مجموع 3 هزار و 100 بافنده فرش تحت پوشش کمیته امد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد 145 میلیارد ریالی مددجویان خراسان جنوبی از بافت فرش

درآمد 145 میلیارد ریالی مددجویان خراسان جنوبی از بافت فرش