مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 08:022022-01-26حوادث

سرقت از منزل استاندار کرمانشاه؛ از شایعه تا واقعیت


خبر سرقت از منزل استاندار کرمانشاه در رسانه های معاند ، منافق و اجیر شده خارج از کشور توسط فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تکذیب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، طی یکی دو روز گذشته خبر سرقت از منزل استاندار کرمانشاه در فضای مجازی توسط رسانه های معاند ، منافق و اجیر شده خارج از کشور منتشر شده که توسط توسط سرهنگ علی رضا دلیری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه، تکذیب شد.

وی افزود: در همین راستا مأموران انتظامی شهرستان کرمانشاه بررسی های دقیق و همه جانبه ای به منظور صحت و سقم سرقت از منزل بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه انجام و در نهایت مشخص شد هیچگونه سرقتی صورت نگرفته است.

دلیری ادامه داد: ماموران پلیس به صورت شبانه روزی در حال تلاش برای برقراری امنیت پایدار بوده اند و قاطعانه نیز با همه مجرمان در حوزه های مختلف برخورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: دشمنان انقلاب همواره در شبکه های اجتماعی با اجرای سناریوهای نخ نما به دنبال جریان سازی و انتشار اخبار دروغین علیه سازمان ها و اشخاص حقیقی و حقوقی کشورمان بوده اند تا ضمن دستیابی به اهداف و اغراض شخصی، دستگاه های امنیتی را هم ناکارآمد جلوه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت از منزل استاندار کرمانشاه؛ از شایعه تا واقعیت

سرقت از منزل استاندار کرمانشاه؛ از شایعه تا واقعیت