مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 03:522022-01-26بين الملل

یمن: دنیا به حق قانونی ما در پاسخ به متجاوزان اذعان دارد


وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن گفت اگرچه برخی کشورها به دلیل منافع خود، پاسخ به تجاوزهای امارات و عربستان سعودی را محکوم می کنند؛ اما دنیا به حق قانونی یمنی ها در پاسخ به متجاوزان اذعان دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هشام شرف وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که با وجود اینکه عملیات طوفان با محکومیت هایی همراه بوده است؛ اما دنیا می داند که این یک پاسخ قانونی و برحق بود.

او تاکید کرد: کشورهایی که عملیات نظامی یمنی ها علیه متجاوزان اماراتی و سعودی را محکوم می کنند، خودشان می دانند که این موضع را از سر رو دربایستی با این دو کشور و مرتبط بودن منافعشان به آنها انجام دادند.

شرف تصریح کرد:  مردم یمن دیگر به اندازه ای که اقدامات واقعی در پاسخ به تجاوزات برایشان اهمیت دارد، به محکومیت برخی ها اهمیت نمی دهند.

این مقام یمنی تصریح کرد: اگر کشورهای متجاوز از ما می خواهند که از پاسخ خودداری کنیم، باید تجاوز را متوقف کنند و به دنبال صلح باشند و خطاب به همه کسانی که ما را با گذاشتن در فهرست تروریسم تهدید می کنند، می گوییم که تروریست کسی است که از هفت سال پیش مردم یمن را می کشد و محاصره می کند.

انتهای پیام/.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یمن: دنیا به حق قانونی ما در پاسخ به متجاوزان اذعان دارد

یمن: دنیا به حق قانونی ما در پاسخ به متجاوزان اذعان دارد