مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 20:222022-01-25بين الملل

عملیات احداث پل جاده ای آستارای ایران به آستارای آذربایجان آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، رستم قاسمی وزیر راه و شهرداری جمهوری اسلامی ایران که جهت پیگیری، تسهیل و تسریع در ترانزیت و تردد ناوگان تجاری بین دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان به این کشور همسایه شمالی سفر کرده بود به همراه شاهین مصطفی اف معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان عصر امروز با هدف کلنگ زنی پل جاده ای آستارا-آستارا و بازدید از پروژه های عمرانی و زیرساخت های این شهرستان به واسطه مرز زمینی وارد خاک جمهوری اسلامی ایران شدند.

پل جاده ای آستارا-آستارا با هدف اتصال اتوبان باکو به رشت-قزوین و محور بزرگ راهی ترانزیت بین المللی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان به طول 89 متر و عرض 30/60 متر توسط وزارت راه شهرسازی در مدت زمان 18 ماه قرار است روی رودخانه مرزی آستاراچای احداث شود.

  رستم قاسمی عصر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پل جاده ای آستارا-آستارا اظهار کرد: این پل برای جمهوری اسلامی ایران، جمهوری آذربایجان و فدراسیون روسیه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

  وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تمام تلاش ما این است که پل جاده ای آستارا-آستارا روی رودخانه مرزی آستاراچای به صورت مشترک با هزینه دو کشور احداث شود، گفت: طبق پیش بینی های صورت گرفته با اتمام این پل مسیر ترانزیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات احداث پل جاده ای آستارای ایران به آستارای آذربایجان آغاز شد

عملیات احداث پل جاده ای آستارای ایران به آستارای آذربایجان آغاز شد