مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 17:022022-01-25دانش

اعزام اساتید زبان فارسی به دانشگاه های اروپایی زمینه ای برای تقویت ارتباطات علمی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، قادر قربانی رایزن علمی ایران در اروپا در سیزدهمین نشست سراسری هم اندیشی معاونان و مدیران بین الملل دانشگاه ها، - رایزن علمی ایران در اروپا گفت: اعزام اساتید زبان فارسی به دانشگاه های اروپایی زمینه ای جهت تقویت ارتباطات علمی محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، قادر قربانی رایزن علمی ایران در اروپا در سیزدهمین نشست سراسری هم اندیشی معاونان و مدیران بین الملل دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی، موسسات پژوهشی و پارک های علم و فناوری گفت: اعزام اساتید زبان فارسی به دانشگاه های اروپایی زمینه ای جهت تقویت ارتباطات علمی محسوب می شود.

قربانی در این نشست که امروز (سه شنبه) با حضور محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و حسین سالار آملی رییس مرکز همکاری های علمی بین المللی به صورت حضوری و مجازی در سالن شهدای جهاد علمی این وزارت برگزار شد، گفت: در شرایط کنونی اتحادیه اروپا 2 کمیسیون در دو بخش نوآوری و آموزش عالی گرنت های پژوهشی را حمایت می کند.

وی به بودجه 95.

5 بیلیون یورویی بین سال های 2021 تا 2027 که برای پروژه های تحقیقاتی کشور های اروپایی لحاظ شده است اشاره کرد و افزود: کشور های دیگر هم می توانند به عنوان میهمان در این پروژه های تحقیقاتی مشارکت داشته باشند که می تواند برای کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام اساتید زبان فارسی به دانشگاه های اروپایی زمینه ای برای تقویت ارتباطات علمی است

اعزام اساتید زبان فارسی به دانشگاه های اروپایی زمینه ای برای تقویت ارتباطات علمی است