مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 16:372022-01-25ورزشي

تفاهم نامه ساخت سریال احمدبن موسی(ع) منعقد می شود/ تحول در سازمان فرهنگی شهرداری


تفاهم نامه ساخت سریال احمدبن موسی(ع) که از دغدغه های مردم شیراز بوده در دهه فجر به امضا خواهد رسید.

- شیراز - معاون فرهنگی شهردار شیراز گفت: تفاهم نامه ساخت سریال احمدبن موسی(ع) که از دغدغه های مردم شیراز بوده در دهه فجر به امضا خواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی مشفقیان ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران، گفت: تلاشمان این است که نگاه عابر بانکی به سازمان فرهنگی شهرداری را تغییر دهیم، چرا که این سازمان، یک سازمان کنش گر است.

وی با اشاره به اینکه چهار کلان تکلیف در حوزه های گردشگری، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی داریم و برای ارتقای زیرساخت های ورزشی و فرهنگسراهای جدید تلاش می کنیم، افزود: امید است در بازه دو تا سه ساله به این اهداف برسیم.

مشفقیان تصریح کرد: تلاش برای تغییر نگاه عمومی به سازمان فرهنگی را از دیگر رویکردهای سازمان متبوع خویش عنوان کرد و افزود: تفاهم نامه ساخت سریال احمدبن موسی (ع) که از دغدغه های مردم شیراز بوده است در دهه فجر به امضا خواهد رسید.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز تاکید کرد: طرح احیای هویت فرهنگی اجتماعی محلات شیراز با محوریت مساجد را از اصلی ترین طرح های این سازمان عنوان کرد که طی سه سال آینده در این کلان شهر در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی اجرایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه ساخت سریال احمدبن موسی(ع) منعقد می شود/ تحول در سازمان فرهنگی شهرداری

تفاهم نامه ساخت سریال احمدبن موسی(ع) منعقد می شود/ تحول در سازمان فرهنگی شهرداری