مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 10:172022-01-25سياسي

گلایه امام جمعه باشت از بی توجهی مسئولان به تنش آبی


امام جمعه شهر باشت با اشاره به کمبود آب شرب در این منطقه گفت: هم اینک 35 روستای پرجمعیت این شهرستان از نبود و کمبود آب شرب به شدت رنج می برند و در این زمینه گلایه دارند که مسئولان اقدام شایانی انجام نداده اند.

- حجت الاسلام امید گنجه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به کمبود آب شرب در این منطقه افزود: هم اینک 35 روستای پرجمعیت این شهرستان از نبود و کمبود آب شرب به شدت رنج می برند و در این زمینه گلایه دارند که مسئولان اقدام شایانی انجام نداده اند.

وی با اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای تأمین آب روستاهای شهر باشت اظهار کرد: به عنوان امام جمعه شهر و از سوی نهاد نمازجمعه اقدامات پیگیری صورت گرفته است و خواهان آبرسانی به این مناطق هستیم، زیرا هم اینک 1700 خانوار از نبود آب شرب رنج می برند که در فصل سرما و گرما این نیاز به شدت افزایش می یابد، البته در تابستان به دلیل نبود بارش و افزایش آمار جمعیت روستاها این نیاز بیشتر می شود.

امام جمعه شهر باشت به تحقیقات صورت گرفته برای تأمین آب شرب روستاها اشاره و خاطرنشان کرد: آخرین روستایی که به رودخانه نزدیک است، 20 کیلومتر فاصله زمانی دارد، متأسفانه چندسال است در زمستان و تابستان با کمبود آب روبه رو می شوند؛ بنابراین تأمین آب مورد نیاز این قشر از مردم کار خیلی سختی نیست، مسئولان با برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه امام جمعه باشت از بی توجهی مسئولان به تنش آبی

گلایه امام جمعه باشت از بی توجهی مسئولان به تنش آبی