مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 09:322022-01-25سياسي

غار علیصدر 30 سال است در اختیار شرکتی است که در تأمین حقوق پرسنل نیز مشکل دارد


غار جهانی علیصدر سالانه 700 هزار گردشگر را به خود جلب می کند اما، این غار، 30 سال است که در اختیار شرکتی قرار دارد که حتی در تامین حقوق پرسنل خود مشکل دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، فتح الله توسلی نماینده مردم کبودرآهنگ در جلسه علنی امروز( سه شنبه 5 بهمن ماه)، مجلس شورای اسلامی در دفاع از طرح تحقیق و تفحص از میزان درامدها و هزیه کرد شرکت غار علیصدر گفت: در شرایطی که کشور در تامین منابع ارزی کشور دچار مشکل است، کشورهای مختلف جهان از گردشگری و ظرفیت های توریستی خود به خوبی استفاده می کنند و میلیاردها دلار درآمد کسب می کنند.

نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی افزود: در کشور ما غار جهانی علیصدر سالانه 700 هزار گردشگر را به خود جلب می کند اما، این غار، 30 سال است که در اختیار شرکتی قرار دارد که حتی در تامین حقوق پرسنل خود مشکل دارد.

وی بیان داشت: سال گذشته اسپانیا 70 میلیارد دلار، ترکیه در کنار ما علی رغم شرایط کرونا 22 میلیارد دلار و امارات 20 میلیارد دلار از این محل درآمد کسب کرده است.

در سال 2019 بالغ بر 146 میلیون نفر از غارهای جهان بازدید کرده اند که یک میلیون نفر از آن ها از این غاز بازدید کرده اند اما مشخص نیست که وضعیت این غار و درامد کسب شده در آن چگونه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غار علیصدر 30 سال است در اختیار شرکتی است که در تأمین حقوق پرسنل نیز مشکل دارد

غار علیصدر 30 سال است در اختیار شرکتی است که در تأمین حقوق پرسنل نیز مشکل دارد