مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 01:172022-01-24حوادث

دستگیری عوامل درگیری مسلحانه در اردبیل


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از دستگیری 20 نفر از اشرار و عوامل درگیری مسلحانه در بهارآباد اردبیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سید عبدالله طباطبایی در جمع خبرنگاران با تایید درگیری مسلحانه در مرکز استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به دریافت گزارشاتی مبنی بر وقوع درگیری مسلحانه در بهارآباد اردبیل با ورود سریع و جدی دادستانی و نیروی انتظامی 20 نفر از عوامل این درگیری دستگیر شده اند و هم اکنون تحقیقات و بررسی های کارشناسی در این زمینه ادامه دارد.

وی افزود: خوشبختانه با ورود سریع و به موقع عوامل انتظامی و دادستانی این درگیری با کمترین خسارت ممکن خاتمه یافت و اوضاع در این منطقه به حالت عادی خود بازگشت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل بیان کرد: با توجه به اشراف اطلاعاتی نیروی ها انتظامی و قضایی و هم چنین اطلاعات به دست آمده از افراد دستگیر شده پیش بینی می شود که تعداد دستگیرشدگان این حادثه در آینده افزایش یابد و گزارشات تکمیلی در این زمینه پس از تکمیل از طریق رسانه های رسمی در اختیار افکار عمومی قرار خواهد گرفت.

طباطبایی گفت: امنیت و آسایش عمومی جزو اصلی ترین اولویت های دستگاه قضایی استان و خط قرمز ما بوده و شبانه روز درصدد تامین امنیت و آسایش هستیم و برخورد قضایی با اشرار و اغتشاشگران بدون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عوامل درگیری مسلحانه در اردبیل

دستگیری عوامل درگیری مسلحانه در اردبیل