مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 18:272022-01-24اقتصادي

گره 5 ساله بروکراسی اداری برای واگذاری زمین به معلولان باز شد


رییس اداره بهزیستی شهرستان درمیان گفت: مشکل 5 ساله بروکراسی اداری برای واگذاری زمین به معلولان و بیماران خاص حل شد اما مشکل پرداخت تسهیلات اشتغالزایی همچنان باقی است.

- اظهار کرد: پنج سال پیش در جلسه ای برای واگذاری زمین به معلولان و بیماران خاص تحت پوشش بهزیستی با توجه به نوع بیماری آنها مقرر شد راه و شهرسازی زمین واگذار کند اما از آن جایی که باید این زمین ها از منابع طبیعی گرفته و وارد محدوده شهر می شد بروکراسی اداری مانع از انجام این کار شد.

به گفته وی مشکل واگذاری زمین به معلولان و بیماران خاص درمیان همچنان باقی ماند تا اینکه رییس اداره راه و شهر سازی درمیان تغییر کرد و با انجام این کار بروکراسی اداری که در پنج سال گذشته مانع از انجام این کار بود نیز از بین رفت و مقدمات کار برای واگذاری زمین به معلولان و بیماران خاص درمیان انجام شد.

حسینی مقدم اضافه کرد: در نهایت هفته گذشته قرار داد واگذاری زمین به معلولان و بیماران خاص تحت حمایت بهزیستی درمیان منعقد و با پیمانکار هم قرار داد ساخت منعقد شد و به این ترتیب گره پنج ساله واگذاری زمین به معلولان و بیماران خاص تحت حمایت بهزیستی درمیان باز شد.

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی با تأخیر وی با بیان اینکه یک هزار و 350 معلول تحت حمایت بهزیستی در شهرستان درمیان وجود دارد، مهم ترین مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره 5 ساله بروکراسی اداری برای واگذاری زمین به معلولان باز شد

گره 5 ساله بروکراسی اداری برای واگذاری زمین به معلولان باز شد