مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 18:122022-01-24بين الملل

درخواست خواهرخواندگی اهواز با یک شهر ژاپن بی پاسخ ماند


شهردار و رییس شورای شهر اهواز در دیدار با سفیر ژاپن خواستار انعقاد پیمان خواهرخواندگی بین اهواز و یکی از شهر های ژاپن شدند که این درخواست بدون پاسخ ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، شهردار و رییس شورای شهر اهواز امروز در دیدار با سفیر ژاپن خواستار گسترش همکاری ها برای رفع مشکلات اهواز و ثبت خواهرخواندگی بین اهواز و یکی از شهرهای ژاپن شدند.

شهردار اهواز در این دیدار اظهار کرد: کشور ایران دارای 8 کلانشهر می باشد، اهواز نیز یکی از این کلانشهرها است، متاسفانه در دهه 80 میلادی به علت حمله کشور عراق، استان خوزستان و شهر اهواز به شدت آسیب دیده اند، امیدواریم با مشارکت شما که سابقه حضور در استان خوزستان را دارید بتوانیم برخی از این مشکلات را رفع کنیم.

شهردار اهواز ضمن قدردانی از سفیر ژاپن به خاطر حمایت های این کشور در دوران همه گیری ویروس کرونا در ایران، ادامه داد: روابط عمیق ایران و ژاپن قطعا می تواند موثر باشد به این شرط که هر کدام از طرفین به نوبه خود تلاش کنند تا بدون دخالت کشورهای سوم تعامل داشته باشیم و از رابطه مطلوب ژاپن با ایران در اهواز بهرمند شویم.

وی با اشاره به ویژگی های مردم خوزستان گفت: خوزستان دارای اقوام زیادی است که به صورت مسالمت آمیز زندگی می کنند و این یک فرصت استثنایی به لحاظ فرهنگی، اجتماعی برای بهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست خواهرخواندگی اهواز با یک شهر ژاپن بی پاسخ ماند

درخواست خواهرخواندگی اهواز با یک شهر ژاپن بی پاسخ ماند