مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 17:272022-01-24بين الملل

چرا ابوظبی چاره ای جز توقف تجاوز به یمن ندارد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یگان های ارتش و کمیته های مردمی یمن، در عمل به وعده خود در هدف قرار دادن عمق امارات و عربستان سعودی درنگ نکردند؛ - یک پایگاه خبری لبنانی به بررسی ابعاد عملیات اخیر نیرو های یمنی در عمق امارات پرداخت و تأکید کرد که ابوظبی چاره ای ندارد جز اینکه از ائتلاف متجاوز به یمن خارج شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یگان های ارتش و کمیته های مردمی یمن، در عمل به وعده خود در هدف قرار دادن عمق امارات و عربستان سعودی درنگ نکردند؛ موضوعی که بنا به دلایل زیادی مورد انتظار و حتمی بود.

چرا که سران یمن بار ها تأکید کردند تا زمانی که حملات ائتلاف متجاوز سعودی ادامه یابد، حملات نیرو های یمن نیز ادامه خواهد داشت.

پایگاه خبری العهد به خاطر دومین عملیات بزرگ نیرو های یمنی در عمق امارات، گزارشی منتشر کرد و نوشت، عملیات طوفان یمن 2 ، عملیاتی است که یگان های موشکی و هوایی یمن در عمق امارات انجام دادند.

سرتیپ یحیی سریع سخنگوی ارتش یمن هم گفت که در جریان این عملیات، مناطق بسیار مهمی از حمله پایگاه الظفر در امارات و چند منطقه راهبردی در عربستان هدف قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالعهد، درباره عربستان باید گفت که این کشور شاید به این نوع حملات و سلسله عملیات های موازنه بازدارندگی در عمق خاک خود عادت دارد، ولی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا ابوظبی چاره ای جز توقف تجاوز به یمن ندارد؟

چرا ابوظبی چاره ای جز توقف تجاوز به یمن ندارد؟