مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 16:472022-01-24اجتماعي

تاسیسات حیاتی شهر اصفهان درمحدوده 5 سانتی متر فرونشست قرار دارند


رییس اداره سامانه ها و اطلاعات مکانی شهرداری اصفهان گفت: تأسیسات حیاتی شهر اصفهان در محدوده 5 سانتی متر فرونشست به بالا قرار دارند و مناطق 15 گانه شهرداری اصفهان بررسی شدند.

- ، ایمان بهارلو پیش از ظهر دوشنبه در چهارمین کنسرسیوم مراکز علمی پژوهشی استان اصفهان در حوزه محیط زیست به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان تحت عنوان فرونشست زمین چالش ها و راهکارها اظهار داشت: در کشور ایران 50 سانتی متر فرونشست اتفاق افتاده که ورود فرونشست به مناطق مسکونی و تراکم جمعیتی زیاد سبب تمایز فرونشست اصفهان با سایر استان ها شده است.

وی ادامه داد: در سال 97 حداکثر فرونشست در اصفهان حدود 171 میلیمتر بوده و مناطقی که بیشترین فرونشست را دارند مناطق 11، 7،8،14،10 و 15 بوده است و تفاوتی در منطقه 15 شهرداری اصفهان وجود دارد که فرونشست خارج از محدوده قانونی و حریم شهر اصفهان اتفاق افتاده است و در بلوک های جمعیتی قرار نگرفته است.

عدم فرونشست در منطقه 13 اصفهان رییس اداره سامانه ها و اطلاعات مکانی شهرداری اصفهان گفت: شهرداری اصفهان در سال 95 ایستگاه های سنجش RTK را در منطقه 12، 14، 13 و سالن اجلاس نصب کرده است و جالب است که خود ایستگاه ها دچار فرونشست شدند.

وی ادامه داد: طبق اطلاعات این ایستگاه ها در منطقه 13 فرونشستی وجود نداشته و در سالن اجلاس حدود 2 میلیمتر برآورد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیسات حیاتی شهر اصفهان درمحدوده 5 سانتی متر فرونشست قرار دارند

تاسیسات حیاتی شهر اصفهان درمحدوده 5 سانتی متر فرونشست قرار دارند