مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 16:022022-01-24سياسي

آغاز کاشت زیره سبز ارگانیک در پترگان/150 خانوار مشارکت کردند


مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت:کشت گیاهان دارویی از جمله زیره سبز در دهستان پترگان شهرستان زیرکوه با توزیع هزار و 300 کیلوگرم زیره سبز آغاز شده است.

- ، مهدی هنری صبح دوشنبه در بازدید از روستای بارنجگان اظهار کرد: یکی از برنامه های قرارگاه پیشرفت و آبادانی توانمند سازی جوامع روستایی با محوریت امامان روستا در بحث اشتغال زایی است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بعضی از روستاها با کار مطالعاتی به عنوان نقاط هدف انتخاب شده اند، بیان کرد: در این طرح ابتدا مردم نسبت به شبکه سازی و کار گروهی در روستا در حوزه اشتغال ترغیب و تشویق می شوند.

هنری با تأکید بر اینکه طرح های اشتغال زایی با توجه به ظرفیت های روستا تدوین و تهیه می شود، ادامه داد: کشت گیاهان دارویی چون زیره سبز در برخی از روستاهای زیرکوه از جمله این طرح ها است که امیدواریم با مشارکت مردم به هدف نهایی خود برسد.

وی افزود: در حال حاضر در روستاهای بارنجگان، شارخت، معصوم آباد و … کار کشت زیره سبز آغاز شده و در مجموع هزار و 300 کیلوگرم بذره زیره سبز در اختیار بیش از 150 خانواده متقاضی فعالیت در این حوزه به صورت رایگان قرار داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز کاشت زیره سبز ارگانیک در پترگان/150 خانوار مشارکت کردند

آغاز کاشت زیره سبز ارگانیک در پترگان/150 خانوار مشارکت کردند