مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 15:382022-01-24سياسي

فرجه 6 ماهه استاندار زنجان به برخی از مدیران


معاون سیاسی استاندار زنجان از فرجه 6 ماهه استاندار به برخی از مدیران خبر داد و گفت: تغییر مدیریتی به ترتیب اولویت انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل رفیعی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره کندی تغییرات مدیریتی در استان گفت: کارها آغاز شده است و کارهای ابتدایی در بخش فرمانداری در حال انجام است، منتهی ترافیک کاری زیاد است.

وی تصریح کرد: استاندار زنجان نیز اعلام کردند که شاید برخی از مدیران را تعیین تکلیف کرده اند، اما جاهایی که در اولویت نبوده است، یک فرجه برای مدیران تعیین شده که ارزیابی لازم انجام شود.

معاون سیاسی استاندار زنجان با اشاره به اینکه زیرمجموعه حوزه سیاسی پیگیری شده است و عناصر جدیدبا گفتمان و رویکرد دولت سیزدهم خواهند آمد و کار را ادامه می دهند، افزود: افراد برای فرمانداری ها معرفی شده اند و حتی مدیریت های داخلی استانداری نیز اقدامات لازم درباره پیگیری و تثبیت انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: اما چون ترافیک کاری در بحث ماموریت ها و استعلامات وجود دارد، یک مقدار این روند طولانی شده که البته این موضوع در همه دولت ها بوده است.

رفیعی با اشاره به اینکه فرآیند در حال انجام بوده و دریافت استعلامات نیازمند زمان است، افزود: مدیریت کلان استان با استاندار است، شاید انتظار خیلی از سیاسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرجه 6 ماهه استاندار زنجان به برخی از مدیران

فرجه 6 ماهه استاندار زنجان به برخی از مدیران