مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 15:372022-01-24بين الملل

اولین حضور ایران در نشست سازمان همکاری اسلامی پس از قطع روابط تهران-ریاض


خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که دیپلمات های ایرانی اعزام شده به عربستان برای اولین بار پس قطع روابط با عربستان در نشست سازمان همکاری اسلامی در جده حضور یافتند.

- خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که دیپلمات های ایرانی اعزام شده به عربستان برای اولین بار پس قطع روابط با عربستان در نشست سازمان همکاری اسلامی در جده حضور یافتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری فرانسه به نقل از مسئولان سازمان همکاری اسلامی اعلام کرد که دیپلمات های ایرانی روز یکشنبه برای اولین بار پس از قطع روابط تهران و ریاض در سال 2016 در نشست های سازمان همکاری اسلامی در جده حضور یافتند.

در این گزارش آمده است که دیپلمات های ایرانی هفته گذشته وارد شهر جده عربستان شده اند تا به عنوان نماینده تهران در سازمان همکاری اسلامی فعالیت خود را آغاز کنند.

یک مسئول در سازمان همکاری اسلامی که خواستار عدم فاش شدن نامش شده است تاکید کرد: دیپلمات های ایرانی در پیش نشست اجلاس سازمان همکاری اسلامی در سطح وزرای خارجه کشورهای عضو این سازمان که قرار است در 22 مارس در شهر اسلام آباد پایتخت پاکستان برگزار شود در کنار مسئولان عالی رتبه سازمان همکاری اسلامی حضور یافتند.

این اولین حضور دیپلمات های ایران در نشست سازمان همکاری اسلامی پس از بازگشت شان به جده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین حضور ایران در نشست سازمان همکاری اسلامی پس از قطع روابط تهران-ریاض

اولین حضور ایران در نشست سازمان همکاری اسلامی پس از قطع روابط تهران-ریاض