مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 15:272022-01-24پزشكي

کاهش بار مراجعات و زمان ویزیت بیماران از مزایای اجرای نسخ الکترونیک


رییس اقتصاد درمان و تدوین استاندارد معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: اجرای طرح نسخ الکترونیک معایب و مزایایی دارد که باید زمینه را برای اجرای دقیق آن فراهم نمود.

-  علیرضا  ابدال در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک گفت : از ابتدای دی ماه سال جاری و پیرو مصوبات ستاد کشوری نسخ و پرونده الکترونیک سلامت و همچنین بحث قانونی بودجه برنامه ششم، دانشگاه علوم پزشکی اراک در راستای سایر دانشگاه ها، در زمینه ارسال الکترونیک نسخ سرپایی و پرونده های بستری الکترونیک تامین اجتماعی فعال بوده و این مهم از یکم دی ماه سالجاری به صورت جدی اجرا شده است که علیرغم چالش ها و مشکلات موجود، کاهش بار مراجعات و زمان ویزیت بیماران، افزایش کیفیت رصد آنها و خدمات ارائه شده از مزایای اجرای این طرح است.

وی افزود : در این راستا تقریباً 95 درصد از اسناد بیمارستانی و 100 درصد نسخ سرپایی به صورت الکترونیک به سامانه ارسال میشود.

وی خاطر نشان کرد: در راستای شیوع ویروس کرونا و افزایش بار مراجعات به مراکز درمانی مجبور به افزایش تخت ها ی ویژه در مراکز شدیم و در حال حاضر هدف اصلی با توجه به کاهش شیوع در مقایسه با ماه های گذشته، مدیریت تخت های ویژه و هزینه های صرف شده در این زمینه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش بار مراجعات و زمان ویزیت بیماران از مزایای اجرای نسخ الکترونیک

کاهش بار مراجعات و زمان ویزیت بیماران از مزایای اجرای نسخ الکترونیک