مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 15:222022-01-24سياسي

برگزاری جشن های انقلاب اسلامی با مشارکت مردم صورت گیرد


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: ما می توانیم برنامه هایی را طراحی کنیم که در آن مردم تصمیم گیر و اجرا کننده برنامه و جشن های انقلابی باشند.

- ، محمد علی احمدی ظهر دوشنبه در آستانه گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در زمانی که غرب و شرق دنیا را تقسیم کرده بودند و تصمیم گیران تحت سیطره شرق و غرب بودند، امام آمد و آرمان های جدید را با پشتوانه الهی در آن دنیا تعریف کرد.

وی افزود: حرکت انقلاب با شعارهای متفاوت و بر پایه رأی مردمی با محوریت دین شکل گرفت و امروز می بینیم شعارها و آرمان های انقلاب جهانی شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: چالش ها را ببینید چه میزان تغییر پیدا کرده است که روزی تصمیم می گرفتند برای ما و اجرا می کردند اما امروز اگر هم بخواهند تصمیمی بگیرند باید اتحاد بین المللی تشکیل دهند.

تبیین دستاوردهای گام دوم انقلاب وی افزود: 12 بهمن به جهت اینکه سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به کشور و آغاز و مقدمه جشن های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است اهمیت دارد.

احمدی تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از برنامه های این روز عنوان کرد و گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گذشته را تبیین، وضع فعلی را تشریح و آینده را روشن کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن های انقلاب اسلامی با مشارکت مردم صورت گیرد

برگزاری جشن های انقلاب اسلامی با مشارکت مردم صورت گیرد