مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 15:172022-01-24سياسي

معرفی استان خراسان جنوبی به عنوان مقصد گردشگری


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی از حضور استان با برند دیار کویرهای رویایی و به رنگ ارغوان به طعم زعفران در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی وپنجمین نمایشگاه ملی صنایع دستی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حسن رمضانی اظهار کرد: حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه بین المللی گردشگری برای پانزدهمین بار متوالی خواهد بود و در همه ادوار خراسان جنوبی حضور داشته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی افزود: تلاش ما در این دوره، برنامه ریزی برای دوران پساکرونا و معرفی هرچه بهتر استان است تا بتوانیم گردشگران بیشتری را به شرق ایران بیاوریم و استان خراسان جنوبی را به عنوان یکی از مقاصد جذاب و کمتر شناخته شده گردشگری در کشور معرفی کنیم.

رمضانی گفت: از نقاط قوت این استان داشتن تأسیسات گردشگری خوبی است که طی این سال ها به بهره برداری رسیده اند، بیش از 76 اقامتگاه بوم گردی در سطح استان خراسان جنوبی به عنوان سومین استان پهناور کشور داریم و زیرساخت خوبی برای گردشگران فراهم شده تا بتوانند با اقامت در فضاهای سنتی و مناطق کویری و بیابانی در روستاهای بکر ما یک زندگی روستایی و اصیل را تجربه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی استان خراسان جنوبی به عنوان مقصد گردشگری

معرفی استان خراسان جنوبی به عنوان مقصد گردشگری