مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 15:072022-01-24سياسي

مسائل پیش روی سینما به روایت یک مدیر


اولین نشست صمیمانه محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی با معاونین، مدیران و کارکنان این سازمان به بهانه آیین گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)  و روز زن و سالروز تولد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) صبح امروز 4 بهمن ماه در سالن .

- اولین نشست صمیمانه محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی با معاونین، مدیران و کارکنان این سازمان به بهانه آیین گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)  و روز زن و سالروز تولد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) صبح امروز 4 بهمن ماه در سالن نمایش و اجتماعات سازمان سینمایی کشور برگزار شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی؛ این مراسم با سخنان کامران ملکی به عنوان مجری آغاز شد و پس از تلاوت آیاتی از قران توسط استاد سبزعلی قاری بین المللی، استاد حاج محسن طاهری از مداحان اهل بیت به مولودی خوانی در مدح بانوی دو عالم فاطمه زهرا(س) پرداخت.

سپس، محمد خزاعی ضمن تبریک میلاد خجسته حضرت زهرا(س) و روز مادر از تلاش و زحمات همکاران سینمایی بویژه در طول دوران اپیدمی کرونا قدردانی کرد.

وی با اشاره به محورهای مهم راهبردی و کاربردی در سیاستگذاری های دوره جدید سازمان سینمایی عنوان کرد: از همه معاونین، مدیران، کارشناسان و یکایک همکاران عزیز تقاضا می کنم برای رسیدن به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسائل پیش روی سینما به روایت یک مدیر

مسائل پیش روی سینما به روایت یک مدیر