مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 14:522022-01-24بين الملل

دادگاه عالی لندن به آسانژ اجازه اعتراض به حکم استرداد به آمریکا را داد


ویکی لیکس امروز (دوشنبه) اعلام کرد که دادگاه عالی لندن به جولیان آسانژ، بنیانگذار این وبسایت افشاگر اجازه داد تا به دادگاه عالی انگلیس در مورد حکم قبلی که استرداد وی به ایالات متحده را تایید کرده بود، - ویکی لیکس امروز (دوشنبه) اعلام کرد که دادگاه عالی لندن به جولیان آسانژ، بنیانگذار این وبسایت افشاگر اجازه داد تا به دادگاه عالی انگلیس در مورد حکم قبلی که استرداد وی به ایالات متحده را تایید کرده بود، اعتراض کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وبسایت افشاگر ویکی لیکس در توییتی نوشت: در ساعت 10:45 به وقت محلی درخواست جولیان آسانژ برای اعتراض به حکم استرداد به آمریکا در دادگاه عالی لندن پذیرفته شد و حالا او می تواند رای قبلی را بشکند و به آن اعتراض کند.

این تصمیم گامی جدید برای مبارزه طولانی مدت آسانژ به منظور اجتناب از استرداد به آمریکا محسوب می شود که می تواند وی را به اتهام انتشار اسناد محرمانه با جرم جاسوسی روبرو کند.

بیش از یک سال پیش، یک قاضی دادگاه منطقه ای در لندن درخواست استرداد ایالات متحده را به این دلیل رد کرد که آسانژ در صورت نگهداری در شرایط سخت زندان ایالات متحده احتمالا خودکشی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه عالی لندن به آسانژ اجازه اعتراض به حکم استرداد به آمریکا را داد

دادگاه عالی لندن به آسانژ اجازه اعتراض به حکم استرداد به آمریکا را داد