مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 14:022022-01-24سياسي

گذراندن سربازی با همکاری با پروژه دایره المعارف دفاع مقدس کرمان


بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان درباره آخرین جزییات تدوین دایره المعارف دفاع مقدس استان کرمان گفت: دایره المعارف دفاع مقدس استان کرمان در حال تهیه است و شورای علمی آن تشکیل شده است.

- ایسنا/کرمان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان درباره آخرین جزییات تدوین دایره المعارف دفاع مقدس استان کرمان گفت: دایره المعارف دفاع مقدس استان کرمان در حال تهیه است و شورای علمی آن تشکیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ محمود مهدوی پیش از ظهر امروز چهارم بهمن در جلسه هماهنگی تدوین دایره المعارف دفاع مقدس استان کرمان در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان، اظهار کرد: استان کرمان 296 شهید گمنام از سراسر کشور دارد و افتخار می کنیم که این شهدا پهنه استان کریمان را عطرآگین می کنند.

وی با گرامی داشت شهید مهدی تحویلیان که در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان تا چندی پیش به عنوان شهید گمنام آرمیده بود بیان کرد: این شهید اهل استان اصفهان است که با شناسایی هویت این شهید، باز هم خانواده وی با ماندنش در رفسنجان موافقت کردند تا برکت این شهید منطقه را فراگیر کند.

سرهنگ مهدوی بیان کرد: از یک ماه قبل پیرامون تهیه و تدوین دایره المعارف دفاع مقدس استان کرمان جلساتی برگزار شد؛ این دایره المعارف ِ دفاع مقدس کشور بر اساس خواسته بنیاد حفظ آث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گذراندن سربازی با همکاری با پروژه دایره المعارف دفاع مقدس کرمان

گذراندن سربازی با همکاری با پروژه دایره المعارف دفاع مقدس کرمان