مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 12:472022-01-24سياسي

قطعی آب کوچصفهان به دلیل ریزش چاه اصلی/ آبرسانی با 8 تانکر


مدیر عامل آب و فاضلاب گیلان با اشاره به قطعی آب شهر کوچصفهان به دلیل ریزش چاه اصلی تأمین کننده آب منطقه، گفت: آبرسانی به این شهر با هشت تانکر در حال انجام است.

- ، سید محسن حسینی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به قطع آب شهر کوچصفهان به دلیل ریزش چاه اصلی، اظهار کرد: ریزش جاده از روز گذشته سبب قطع آب مشترکان این شهر شده است.

وی به حضور اکیپ های تخصصی شرکت آب و فاضلاب در منطقه، گفت: با تلاش متخصصان شرکت آب و فاضلاب و کمک رسانی استان های معین تا فردا به صورت کامل متصل می شود.

حسینی ادامه داد: آب آشامیدنی شهر کوچصفهان با روش های جایگزین همانند مستقر شدن تانکرهای آب شرکت آب و فاضلاب در محل، فراهم کردن آب بسته بندی و فراخوان استان های معین برای رفع این مشکل تا حدودی تأمین شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان با اشاره به اینکه امروز هشت تانکر آب آشامیدنی بهداشتی از استان های معین وارد کوچصفهان شده است، گفت: تا عصر امروز چند چاه دیگر برای تأمین آب شهر کوچصفهان تجهیز و وارد مدار می شود.

وی با اشاره به اینکه انتظار می رود مشکل قطعی آب شهر کوچصفهان تا اواخر وقت فردا برطرف شود، اضافه کرد: خط اصلی انتقال آب از تصفیه خانه سنگر که تا نزدیکی شهر کوچصفهان آمده و قرار بود 15 روز دیگر به بهره برداری برسد تا فردا سه شنبه به این شهر مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی آب کوچصفهان به دلیل ریزش چاه اصلی/ آبرسانی با 8 تانکر

قطعی آب کوچصفهان به دلیل ریزش چاه اصلی/ آبرسانی با 8 تانکر