مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 12:372022-01-24بين الملل

حماس: شعار مرگ بر آل سعود بیانگر سیاست ما نیست


معترضان با در دست داشتن پلاکاردهای تصاویر شهید قاسم سلیمانی ، سید حسن نصرالله و عبدالمالک حوثی (رهبر جنبش انصارالله یمن) شعار مرگ بر آل سعود سر داده و خواستار توقف حملات هوایی عربستان و امارات به یمن شدند.

- معترضان با در دست داشتن پلاکاردهای تصاویر شهید قاسم سلیمانی ، سید حسن نصرالله و عبدالمالک حوثی (رهبر جنبش انصارالله یمن) شعار مرگ بر آل سعود سر داده و خواستار توقف حملات هوایی عربستان و امارات به یمن شدند.

جنبش حماس که کنترل نوار غزه را در دست دارد، دیروز با صدور بیانیه ای به تجمع اعتراض آمیز روز شنبه اعضا و حامیان جنبش جهاد اسلامی فلسطین واکنش نشان داد و اعلام کرد شعارهای مطرح شده در این تظاهرات علیه حکام آل سعود و امارات، بازتاب دهنده سیاست جنبش حماس نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، روز شنبه صدها نفر از حامیان جنبش جهاد اسلامی فلسطین در اعتراض به حملات ائتلاف تحت رهبری عربستان سعودی به یمن، در نوار غزه تجمع کرده و علیه حاکمان آل سعود وامارات شعار دادند.

معترضان با در دست داشتن پلاکاردهای تصاویر شهید قاسم سلیمانی ، سید حسن نصرالله و عبدالمالک حوثی (رهبر جنبش انصارالله یمن) شعار مرگ بر آل سعود سر داده و خواستار توقف حملات هوایی وحشیانه عربستان و امارات به یمن شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: شعار مرگ بر آل سعود بیانگر سیاست ما نیست

حماس: شعار مرگ بر آل سعود بیانگر سیاست ما نیست