مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 12:322022-01-24حوادث

بازی با سهام دولت، تجویزی خطرناک برای صنعت در حال احتضار خودرو


در هفته های اخیر با برجسته شدن اخبار تصادفات مرگبار در کشور و مسجل شدن نقش خودروهای وطنی در بروز این فجایع، پیکان انتقادات روانه جاده مخصوص شد.

- فارس پلاس؛ مرتضی شجاعی در یادداشتی نوشت: فارغ از این که، بر اساس اظهارات رییس پلیس راهور در هر ساعت 2 هم وطن بر اثر تصادف جان خود را از دست می دهند و این آمار به مرگ ومیر روزانه بر اثر کرونا طعنه می زند، مطابق انتظار، واکنش های کلیشه ای و احساسی به ناکارآمدی های محرز صنعت خودرو، تاکنون دست فرمانی را تغییر نداده و احیاناً در زمان بررسی مرقومه پیش رو هم، عده دیگری از هم وطنان با همان آهنگ و روند قبلی در نقطه ای از خاک این سرزمین، قربانی حوادث رانندگی می شوند.

(بماند که برخی هیچ گاه برای پاسخ به انتقادات، زبان در کام نمی کشند و با کلید واژه هایی همچون تصادف از عقب، نمک به زخم مردم می پاشند.

همان ها که شاید منافع ملی را قربانی مراکز تأمین مالی خود می کنند و احیاناً در ازای سناریوی پراید و سمند میلیاردی هم به جای پاسخگویی، در قامت مدافع و طلب کار ظاهر خواهند شد.

) واگذاری الباقی سهام، نسخه ای پرهزینه و کم اثر با این وجود، سریال خسارات خودروسازان به اقتصاد ملی و منافع آحاد مردم که فهرست بلند بالایشان در این مجال نمی گنجد، برخی از نمایندگان خانه ملت و مسئولان دولتی را مجاب کرده، واگذاری ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی با سهام دولت، تجویزی خطرناک برای صنعت در حال احتضار خودرو

بازی با سهام دولت، تجویزی خطرناک برای صنعت در حال احتضار خودرو