مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 11:172022-01-24ورزشي

شاهرود با بحران جدی آب روبه رو است/ کمبود 150 لیتر آب بر ثانیه


نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس، گفت: همانطور که به وزیر نیرو تذکر داده ایم در شاهرود طی تابستان با بحران آب روبه رو خواهیم بود و هر ثانیه 150 لیتر کمبود آب وجود دارد.

- ، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده شاهرود و میامی در مجلس، علی اصغر خانی در تذکری به دولت با بیان اینکه حال و روز مردم به خاطر مسائل اقتصادی خوب نیست و مردم منتظر اقدام عملی دولت هستند، لذا در بودجه هر تصمیمی گرفته می شود باید به نفع مردم و در راستای کاهش تورم باشد، تاکید کرد: حدود چهار ماه است که پول تکمیل وزرشگاه 15 هزار نفری شاهرود به حساب وزارت ورزش و جوانان واریز شده است؛ در حالی که برخی پروژه ها پول ندارند این پروژه به دلیل بی تدبیری وزیر مانده و اقدام عملی برای آن صورت نگرفته است.

وی بیان کرد: به وزیر نیرو بارها تذکر داده ام که تابستان در شاهرود با بحران آب روبه رو خواهیم بود و هر ثانیه 150 لیتر کمبود آب داریم؛ جلوی این مشکل را به طور جدی بگیرید.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: وضع جاده های بین شهری حوزه انتخابیه بنده نامناسب است، تغییر و تحولات مدیریتی در وزارت راه و شهرسازی باید به نفع مردم باشد، اگر قرار به ابقاء مدیران و معاونان بود چرا مردم به دولت شما رأی دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهرود با بحران جدی آب روبه رو است/ کمبود 150 لیتر آب بر ثانیه

شاهرود با بحران جدی آب روبه رو است/ کمبود 150 لیتر آب بر ثانیه