مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 11:022022-01-24ورزشي

سود 6 برابری فنرباغچه از مهاجم سابق استقلال طی 3 سال


باشگاه هال سیتی انگلیس برای خرید اللهیار صیادمنش مهاجم تیم ملی ایران با باشگاه فنرباغچه به توافق رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رسانه ها و خبرنگاران ترکیه از شب گذشته خبر دادند باشگاه هال سیتی انگلیس با مالک ترکیه ای خود توافقات لازم را با باشگاه فنرباغچه برای جذب اللهیار صیادمنش انجام داده است.

صیادمنش که سال 2019 با امضای قراردادی به ارزش حدود 800 هزار یورو از تیم استقلال ایران راهی فنرباغچه شد، تا سال 2024 با این باشگاه ترکیه ای قرارداد داشت و یک سال و نیم به صورت قرضی در تیم زوریا لوهانسک اوکراین بازی کرد.

با وجود اینکه فنرباغچه قصد استفاده و به کارگیری صیادمنش را نداشت، اما این بازیکن را از زوریا پس گرفت تا زمینه فروش او به تیم های دیگر را فراهم کند.

باشگاه هایی چون اندرلخت بلژیک و هال سیتی انگلیس مشتریان جدی صیادمنش بودند و با فنرباغچه برای جذب این مهاجم توانمند ایران مذاکراتی انجام دادند اما شرط اصلی فنرباغچه دریافت مبلغی در حدود 5 میلیون یورو در ازای فروش صیادمنش بود.

این موضوع باعث عقب نشینی اندرلخت شد اما هال سیتی که در رقابت های چمپیونشیپ انگلیس حضور دارد، پای مهاجم 20 ساله ایران ایستاد و با فنرباغچه مذاکرات را ادامه داد تا در نهایت راضی شود صیادمنش را با مبلغ 4.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سود 6 برابری فنرباغچه از مهاجم سابق استقلال طی 3 سال

سود 6 برابری فنرباغچه از مهاجم سابق استقلال طی 3 سال