مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 10:422022-01-24ورزشي

از روستای ولایترود تا المپیک های کانادا، روسیه، کره و چین


بازی های المپیک زمستانی چین امسال در حالی برگزار می شود که سه  نماینده از ایران به این دوره از مسابقات اعزام خواهند شد.

- ایسنا/البرز بازی های المپیک زمستانی چین امسال در حالی برگزار می شود که سه  نماینده از ایران به این دوره از مسابقات اعزام خواهند شد.

عاطفه احمدی و حسین ساوه شمشکی در رشته آلپاین و سیدستار صید در رشته اسکی صحرانوردی نمایندگان ایران در این دوره مسابقات خواهند بود.

سیدستار صید تنها نماینده ایران در اسکی صحرانوردی در گفت و گو با ایسنا در خصوص اعزام به این مسابقات گفت: از اردیبهشت 1400 تمریناتم را درپیست بین المللی دیزین در قالب اردوی آماده سازی استان البرزآغاز کردم .

صید افزود :برای آمادگی و اعزام به مسابقات، خودم هم مربی بودم و هم ورزشکار علاوه بر این پنج ورزشکار دیگر نیز در کنارم تمرین می کردند.

وی گفت: جهت کسب سهمیه المپیک زمستانی در ابتدای فصل به کشور ترکیه اعزام شدم و توانستنم با توجه به آسیب هایی که داشتم سهمیه المپیک زمستانی مسابقات 2022 چین را کسب کنم .

این ملی پوش کشورمان افزود: با توجه به اینکه مدعیان حضور در المپیک زمستانی در کشور زیاد بودند، سه مسابقه انتخابی توسط فدارسیون اسکی برگزار شد، که خوشبختانه توانستم در هر سه دوره که 15 کیلومتر کلاسیک بود شرکت کنم و نفر اول مسابقات شوم تا بتوانم سهمیه مساب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از روستای ولایترود تا المپیک های کانادا، روسیه، کره و چین

از روستای ولایترود تا المپیک های کانادا، روسیه، کره و چین