مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 09:322022-01-24اقتصادي

اجزای یک سیستم باید ارتباط و تعامل منطقی باهم داشته باشند


رییس جدید مرکز تحقیقات کشاورزی استان زنجان گفت: اجزای یک سیستم باید ارتباط و تعامل منطقی باهم داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمسئولیت یک فرصت کوتاهی است و شایسته است که افراد از لحظه لحظه این فرصت ها در رفع مشکلات استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه مأموریت اصلی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و مراکز تابعه استانی افزایش ضریب نفوذ دانش در عرصه های تولیدی است گفت: این امر به دو صورت انجام می شود.

نخست انجام پژوهش های بنیادی و تولید علم و نوآوری است و وجه دوم نیز قرار گرفتن در کنار بخش های اجرایی وزارت متبوع و همکاری با آنها در حل مشکلات اجرایی است، مأموریتی که قانون گذار تعیین کرده است رییس مرکز تحقیقات کشاورزی استان زنجان با اشاره به رویکرد اصلی خود در برنامه ریزی های مربوط به مدیریت مرکز مبنی بر بهره گیری از رویکرد سیستمی یا تفکر سیستمی اضافه کرد: سیستم ترکیبی از اجزاست که برای رسیدن به یک هدف مشخص باهم تعامل دارند.

عباسی با اشاره به اینکه هر سیستم ویژگی های خاص به خود را دارد، افزود: اجزای سیستم باید ارتباط و تعامل منطقی باهم داشته است؛ همان طور که جهان هستی، بدن انسان و ساعت یک سیستم هستند.

وی تصریح کرد: اگر تعامل بین اجزای سیستم وجود نداشته باشد، این اجزا به یک مجموعه تبدیل خواهند شد که بسیار ناکارمد خواهد شد گویی که قطع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجزای یک سیستم باید ارتباط و تعامل منطقی باهم داشته باشند

اجزای یک سیستم باید ارتباط و تعامل منطقی باهم داشته باشند