مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 23:372022-01-23ورزشي

سرمربی آذرباتری: بازیکنانم فعل خواستن را مقابل شهرداری ارومیه انجام دادند


سرمربی تیم والیبال آذرباتری ارومیه گفت: بازیکنانم با اعتماد به نفس بالا توانستند فعل خواستن را در مقابله با تیم قدرتمند شهرداری ارومیه انجام داده و پیروز میدان شوند.

- رحمان رئوفی سرمربی تیم آذرباتری ارومیه در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: ما می توانستیم بازی مقابل شهرداری ارومیه را سه بر صفر برنده شویم ولی بازیکنانم به دلیل تجربه کمی که دارند گاهی رو به بازی احساسی آورده و امتیاز از دست می دادند و این عامل باعث شد ست های سوم و چهارم را از دست دهیم.

وی ادامه داد: قبل از آغاز ست پنجم از بازیکنان خواستم که به خودشان بیایند و عزم خود را برای پیروزی در این ست جزم کنند و خوشحالم که این موفقیت حاصل شد و توانستیم حریف قدرتمندی همچون شهرداری ارومیه را شکست دهیم.

رئوفی با اشاره به اینکه پیروزی حق بازیکنان جوان و با انگیزه اش بود گفت: تیم شهرداری ارومیه مهره های خوبی در اختیار دارد و تیم قابل احترامی است.

وی در خصوص بازی هفته آینده تیمش در مقابل تیم راهیاب ملل مریوان اظهار داشت: متاسفانه چند تا از بازیکنانم دچار بیماری سرماخوردگی شده اند و امیدوارم برای بازی هفته آینده برسند، زیرا تیم مریوان در شهر خود بازی های خوبی انجام می دهد و مطمئنا جدال سختی مقابل آنها خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی آذرباتری: بازیکنانم فعل خواستن را مقابل شهرداری ارومیه انجام دادند

سرمربی آذرباتری: بازیکنانم فعل خواستن را مقابل شهرداری ارومیه انجام دادند