مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 15:272022-01-23فرهنگي

درخشش هنرمندان خراسان شمالی در پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان


معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: هنرمندان موسیقی مقامی خراسان شمالی در پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان خوش درخشید.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: هنرمندان موسیقی مقامی خراسان شمالی در پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان خوش درخشید.

ابوالحسن حیدری افزود: در بخش تک نوازی دوتار موسیقی شمال خراسان(گروه سنی ج)، ویدا حدادیان فاروجی مقام دوم این بخش از جشنواره ملی موسیقی جوان را کسب کرد.

وی اضافه کرد: رضا اخباری از هنرمندان نوجوان شهرستان مانه و سملقان هم مقام سوم در شاخه آواز و دوتار (گروه سنی الف) را به خود اختصاص داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی این اداره کل، حیدری گفت: این جشنواره در بخش های موسیقی نواحی،موسیقی دستگاهی و موسیقی کلاسیک در تهران برگزار و با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

براساس این گزارش؛ ویدا حدادیان فاروجی متولد 1375 مدرس دوتار آموزشگاه موسیقی نغمه های شاه جهان فاروج که از سال 97 فعالیت خود را در حوزه موسیقی آغاز و تاکنون مقام برگزیده دومین جشنواره موسیقی استانی تار آوا مقام دوم جشنواره ملی موسیقی جوان در بخش تکنوازی دوتار شمال خراسان در رده سنی ج را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش هنرمندان خراسان شمالی در پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان

درخشش هنرمندان خراسان شمالی در پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان