مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 15:122022-01-23فرهنگي

جزییاتی از برگزاری جشنواره شبیه یاس در مشهد


مسئول سازمان بسیج جامعه زنان خراسان رضوی با اشاره به جزییاتی از برگزاری ششمین دوره جشنواره شبیه یاس در مشهد گفت: حدود 1500 اثر در سال 1400 به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که با انتخاب آثار برتر این جشنواره به کار خود پایان می دهد.

- رویا حیدرزاده در گفت وگو با ایسنا در خصوص برگزاری جشنواره شبیه یاس اظهار کرد: جشنواره بزرگ فرهنگی هنری شبیه یاس با هدف کشف استعدادها، فعال سازی گروه های هنرمند و شکوفایی ذوق هنری بانوان دغدغه مند جهت تولید آثار فاخر با محتوای ارزشی در 6 سال گذشته در سطح استان برگزار شده و خوش بختانه مورد استقبال دختران جوان و نوجوان هم قرار گرفته است.

وی ادامه داد: تولید آثار ارزشی با موضوعات محوری همچون ترویج فرهنگ فاطمی، سبک زندگی ایرانی اسلامی و زن تراز انقلاب اسلامی صورت گرفته است.

از آنجایی که رسالت بسیج جامعه زنان پرداختن به مسائل فرهنگی و تربیتی است، لذا باید به شیوه های تاثیرگذار روی آورد که یکی از مهم ترین این شیوه ها هنر و استفاده از قالب های جذاب هنری است.

حیدرزاده تصریح کرد: جشنواره شبیه یاس امسال در 6 قالب هنری، گویندگی و اجرا، پادکست، کلیپ، پوستر، سرود و استندآپ برگزار شد.

آثار ارسالی به این جشنواره در 2 مرحله نیمه نهایی، سطح شهرستان ها و مرحله نهایی، سطح استانی بررسی و داوری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی از برگزاری جشنواره شبیه یاس در مشهد

جزییاتی از برگزاری جشنواره شبیه یاس در مشهد