مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 14:072022-01-23سياسي

وزارت خارجه این پیام را به جهان مخابره کند که جهان تنها چند کشور مستکبر غربی نیست


عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس گفت: وزارت امور خارجه ضمن تلاش جدی برای رفع تحریم ها در وین باید این پیام را در جهان مخابره کند؛ جهان تنها چند کشور مستکبر غربی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سیدموسی موسوی نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در نطق میان دستور، با تبریک میلاد با سعادت صدیقه کبری زهرای اطهر سلام الله علیها و امام عظیم الشأن، اظهار داشت: در ابتدا از دستگاه محترم دیپلماسی در دولت جدید برای ارتباطات گسترده با کشورهای همسایه از جمله دیدار با پوتین تقدیر و تشکر می کنم.

وزارت امور خارجه ضمن تلاش جدی برای رفع تحریم ها در وین باید این پیام را در جهان مخابره کنند؛ جهان تنها چند کشور مستکبر غربی نیست.

وی ادامه داد: کشورهای دیگر از جمله همسایگان ما، ظرفیتی بزرگ برای افزایش مبادلات اقتصادی هستند و با تاکید بر شعار اصلی نه شرقی و نه غربی و لزوم حفظ استقلال کشور یاد آور می شوم عقد قراردادها دولت ایران و سایر دولت ها از جمله روسیه و چین طبق اصل 77 قانون اساسی به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد، اما تاکنون مجلس از جزییات توافقات خبر ندارد.

 نماینده لامرد در مجلس شورای افزود: همسان سازی حقوق بازنشستگان موضوع مهم دیگری است که دیدارهای مردمی؛ بازنشستگانی را می بینیم که حق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت خارجه این پیام را به جهان مخابره کند که جهان تنها چند کشور مستکبر غربی نیست

وزارت خارجه این پیام را به جهان مخابره کند که جهان تنها چند کشور مستکبر غربی نیست