مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 14:022022-01-23سياسي

بنیان اصلی یک جامعه سالم زنان هستند


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: الگوی جامع یک انسان کامل وجود مقدس حضرت زهرا (س) است و بنیان اصلی یک جامعه سالم زنان آن جامعه هستند.

- ایسنا/خراسان جنوبی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: الگوی جامع یک انسان کامل وجود مقدس حضرت زهرا (س) است و بنیان اصلی یک جامعه سالم زنان آن جامعه هستند.

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، امروز یکشنبه 3 بهمن در دیدار هیات اندیشه ورز بانوان قرآنی استان خراسان جنوبی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، سالروز تولد امام خمینی (ره) و روز زن اظهار کرد: ما به تمدن اسلامی وقتی خواهیم رسید که هم بازنگری و هم بازگشت به اساس خانواده که زن است، داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: قرآن رابط بین زمین و آسمان است، خط، ورق، خواندن، نگاه، حفظ و تفسیر قرآن ثواب دارد اما نزول قرآن به این دلایل نیست بلکه اینها مقدمه است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: اصولا زن و مرد در تعبیر در بسیاری از جاها طرفداری های صفیحانه و گاهی با منشاء های غربی تفرقه افکنانه و ضد ارزش به عنوان زن استفاده می شود اما وقتی ما می گوییم روز زن دلایل دیگری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیان اصلی یک جامعه سالم زنان هستند

بنیان اصلی یک جامعه سالم زنان هستند