مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 13:522022-01-23سياسي

نمایشگاه مجازی کتاب ناشران را غافلگیر کرد!


این روزها تبلیغات گسترده ای مبنی بر ارسال رایگان کتاب در نمایشگاه مجازی کتاب انجام می شود، این در حالی است که طی پیامکی به ناشران در دقیقه 90 اعلام شده هزینه پست کتاب به عهده ناشر است؛ - اقدامی که باعث شده برخی ناشران برای عرضه کتاب های شان پا پس بکشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از امروز (یکشنبه، سوم بهمن ماه) دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران فعالیتش را آغاز کرده است، نمایشگاهی که یکی از ویژگی های آن در این دو دوره، ارسال رایگان کتاب به اقصی نقاط ایران اعلام می شود؛ البته این رایگان بودن هزینه ارسال برای مخاطبان کتاب است.

قرار بود ناشران هم مانند دور گذشته این فرصت را داشته باشند و فقط هزینه بسته بندی کتاب ها برعهده آن ها باشد.

اما برخلاف وعده هایی که اعلام شده بود تنها برای خرید بالای 50 هزار تومان هزینه پستی برعهده ناشران است، در آستانه برگزاری و شروع این ماراتن فرهنگی اعلام شد هزینه ارسال کتاب با ناشران است.

امسال همچنین از ناشران خواسته شده برای جلوگیری از آسیب به کتاب ها از پاکت های پستی استفاده نکنند و کتاب ها را در جعبه پستی قرار دهند که این موضوع افزایش هزینه بسته بندی کتاب را به همراه دارد؛ مثلا ناشری که کتاب 20هزار تومانی فروخته، علاوه بر تخفیف چهارهزار تومانی، باید 10 هزار تومان هم پول تهیه جعبه بدهد و هزینه ارسال را هم که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه مجازی کتاب ناشران را غافلگیر کرد!

نمایشگاه مجازی کتاب ناشران را غافلگیر کرد!