مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 13:122022-01-23سياسي

ضرورت معرفی و مستندسازی از مفاخر و شهدای گیلانی


استاندار گیلان با تأکید بر ضرورت مستندسازی و معرفی شهدای این استان به ویژه میرزا کوچک جنگلی، گفت: زندگینامه و اسناد مربوط به شهدا و میرزا کوچک احصا و مستندسازی شود.

- ، اسدالله عباسی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم تقدیر از دست اندرکاران برگزاری یادواره 152 شهید و طلبه و یکصدمین سالگرد شهادت روحانی شهید میرزا کوچک جنگلی با اشاره به اینکه سردار جنگل افتخاری برای گیلان، ایران است، اظهار کرد: وی چهره ای انقلابی، مبارز و خستگی ناپذیر بود که برای دفاع از ارزش های اسلام در برابر استکبار و استعمار ایستادگی کرد.

وی با بیان اینکه میرزا کوچک خان در راه دفاع از آرمان هایش جان خود جانش را فدا کرد، افزود: با توجه به خفقان و استبداد حاکم بر جامعه آن زمان به خوبی حق مطلب درباره میرزا کوچک ادا نشده است.

استاندار گیلان تأکید کرد: باید در راستای تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر نگارش کتب جامع در خصوص سردار جنگل، با نگارش و احصاء مطالب موجود، به مستند نگاری درباره این روحانی مبارز پرداخته شود.

عباسی با بیان اینکه چهره های بزرگی همچون میرزا کوچک جنگلی زمینه ساز قدرت و اقتدار امروز ملت ایران در برابر کشورهای استبدادی و استعمارگر شده اند، ادامه داد: این افراد در مسیر دفاع از آرمان های امام خمینی (ره) و نگاه ژرف اندیشانه ایشان گام بر می دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت معرفی و مستندسازی از مفاخر و شهدای گیلانی

ضرورت معرفی و مستندسازی از مفاخر و شهدای گیلانی