مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 12:422022-01-23ورزشي

وزیر ورزش به داد بدمینتون کشور برسد/ تخلفات فدراسیون نخبگان ورزشی را ناامید کرده


قهرمان گلستانی تیم ملی بدمنیتون کشورمان با انتقاد از عملکرد رییس فدراسیون بدمینتون و بروز برخی تخلفات و اعمال سلیقه ها، گفت: این رفتارها موجب دلسرد شدن ورزشکاران نخبه و قهرمان این رشته شده است.

- ایسنا/گلستان قهرمان گلستانی تیم ملی بدمنیتون کشورمان با انتقاد از عملکرد رییس فدراسیون بدمینتون و بروز برخی تخلفات و اعمال سلیقه ها، گفت: این رفتارها موجب دلسرد شدن ورزشکاران نخبه و قهرمان این رشته شده است.

مسعود پیروزی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه امروز بسیاری از قهرمانان بدمینتون کشور از وضعیت فعلی فدراسیون ناراضی هستند، اظهار کرد: مدتهاست تبیض و یکجانبه گرایی از سوی رییس محترم فدراسیون و برخی رفتارهای غیرحرفه ای در این فدراسیون انگیزه و امید را از بازیکنان مطرح بدمینتون کشور گرفته است.

وی با بیان اینکه بروز برخی تخلفات مشهود در دعوت بازیکنان به تیم ملی بدمینتون کشور از سوی فدراسیون تنها یکی از این مسائل است، افزود: در حالیکه طبق آیین نامه و قوانین موجود در این رشته همواره 12 نفر برتر مسابقات تک نفره انتخابی تیم ملی و دو تیم برتر مسابقات دو نفره به اردوی تیم ملی دعوت می شوند این بار در اتفاقی عجیب نفر دوازدهم لیست تکنفره و دوم دونفره از لیست حذف شده و از سوی فدراسیون هفت نفر سهمیه خارج از مسابقات انتخابی به شهر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ورزش به داد بدمینتون کشور برسد/ تخلفات فدراسیون نخبگان ورزشی را ناامید کرده

وزیر ورزش به داد بدمینتون کشور برسد/ تخلفات فدراسیون نخبگان ورزشی را ناامید کرده