مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 12:022022-01-23سياسي

حدادعادل: حضور افراد باتجربه در کنار مسئولان به آن ها کمک می کند


سخنگوی شورای ائتلاف به جزییات نشست اخیر این شورا با حضور کاندیداهایی که در فهرست شورای متبوعش قرار نگرفته بودند پرداخت و به نقل از «حدادعادل» برحضور افراد باتجریه در کنار مسئولان تاکید کرد.

- ، امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از برگزاری نشست هم اندیشی ائتلاف و اعضای شورای شهر تهران با کاندیداها و منتخبانی که در فهرست نهایی ائتلاف در شورا قرار نگرفته بودند در 29 دی ماه 1400 خبر داد.

وی در تشریح جزییات این نشست، گفت: در فرآیند طی شده توسط شورای ائتلاف برای رسیدن به لیست نهایی شورای شهر تهران، 21 نفر از میان 84 نفر انتخاب شدند و 63 نفر، که اغلب تحصیل کردگان و متخصصین حوزه شهری بودند، از قرار گرفتن در لیست باز ماندند.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب یادآور شد: در همان مقطع انتخابات نیز بهره گیری از این ظرفیت خوب برای پیشبرد امور مورد تأکید اعضای شورای ائتلاف بود و الحمدالله ارتباط موثر با این عزیزان انجام شد.

رسولی افزود: در نشست چهارشنبه بعد از خوش آمدگویی و توضیحات آغازین جلسه توسط پرویز سروری ، دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، علیرضا زاکانی شهردار تهران توضیحاتی درباره حجم انبوه و گسترده کارها و مسائلی که شهرداری تهران با آن مواجه است ارائه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدادعادل: حضور افراد باتجربه در کنار مسئولان به آن ها کمک می کند

حدادعادل: حضور افراد باتجربه در کنار مسئولان به آن ها کمک می کند