مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 11:572022-01-23بين الملل

عملیات ترمیم شکستگی خط لوله انتقال گاز بستر رودخانه گچین در حال اتمام


مدیرعامل پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس گفت: عملیات ترمیم شکستگی خط لوله انتقال گاز بستر رودخانه گچین در مراحل پایانی قرار دارد.

- ایسنا/هرمزگان مدیرعامل پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس گفت: عملیات ترمیم شکستگی خط لوله انتقال گاز بستر رودخانه گچین در مراحل پایانی قرار دارد.

محمد علی دادور در گفت و گو با ایسنا، افزود: با تلاش شبانه روزی مدیر و 250 نیروی عملیات پالایشگاه ستاره خلیج فارس محل آسیب دیدگی لوله خوراک این پالایشگاه در حال تعمیر است و بزودی به خط تولید باز می گردد.

وی با اشاره به تلاش کارکنان این پالایشگاه یادآور شد: اوایل صبح روز چهارشنبه گذشته پس از وقوع سیل و شکستگی لوله به دلیل حجم غیرقابل انتظار سیلاب ناشی از بارندگی، بلافاصله نیروهای عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند و مهار میعانات گازهای خروجی و عملیات ترمیم آغاز شد.

دادور ادامه داد: 250 نفر شامل نیروهای تعمیراتی و ترابری، بهره برداری با قریب به 200 دستگاه ماشین الات سنگین و سبک به صورت جهادی در 3 شبانه روز در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه کار تعمیرات جمعه شب به پایان رسید ولی مقرر شد که یک خط لوله جدید جایگزین خط لوله قبلی احداث شود، اضافه کرد: عملیات احداث یک جزیره ای ، محیط بسته ای در این محل تا فردا شب ادامه دارد که اگر آلودگی به وجود بیاید در همین جزیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات ترمیم شکستگی خط لوله انتقال گاز بستر رودخانه گچین در حال اتمام

عملیات ترمیم شکستگی خط لوله انتقال گاز بستر رودخانه گچین در حال اتمام