مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 11:422022-01-23سياسي

آغاز به کار نمایشگاه مجازی کتاب تهران با حمایت بانک صادرات ایران


دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در آستانه سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، از امروز دوم بهمن ماه با حمایت بانک صادرات ایران آغاز به کار کرد.

- دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در آستانه سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، از امروز دوم بهمن ماه با حمایت بانک صادرات ایران آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام بانک صادرات ایران، آیین گشایش این دوره از نمایشگاه با سخنان ویدئویی محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با حضور یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رمضان علی سبحانی فر مدیرعامل شرکت ملی پست، علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران و مهدی اقبالی راد مدیر امور بانکداری جامع بانک صادرات ایران و اصحاب رسانه برگزار شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیام ویدئویی خود به این مراسم با بیان اینکه یکی از برنامه های مهم دولت مردمی، گسترش فعالیت های عمومی و مردم محور است، افزود: مردم را مهمترین عامل تاثیرگذار در اعتلای فرهنگی کشور می دانیم.

محمدمهدی اسماعیلی ماه بهمن را ماه پیروزی خون بر شمشیر و یادآور پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و تاکید کرد: جشن های مختلف پیروزی انقلاب اسلامی را در بهمن ماه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در بخش های مختلف فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار نمایشگاه مجازی کتاب تهران با حمایت بانک صادرات ایران

آغاز به کار نمایشگاه مجازی کتاب تهران با حمایت بانک صادرات ایران