مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 09:572022-01-23فرهنگي

«برخورشید هم برف نشست» منتشر شد/ شنیدن روایت زمستان درونی انسان


آلبوم «برخورشید هم برف نشست» عنوان یکی از تازه ترین آثار موسیقایی منتشر شده است که به آهنگسازی و هنرمندی شهاب طالقانی و جمعی از نوازندگان شناخته شده کشورمان پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

- آلبوم برخورشید هم برف نشست عنوان یکی از تازه ترین آثار موسیقایی منتشر شده است که به آهنگسازی و هنرمندی شهاب طالقانی و جمعی از نوازندگان شناخته شده کشورمان پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهاب طالقانی از آهنگسازان، نوازندگان و پژوهشگران حوزه فلسفه هنر و موسیقی در تازه ترین فعالیت موسیقایی خود آلبوم بر خورشید هم برف نشست را منتشر کرد.

برف آهسته می بارد … ، من با نبودن تو قدم می زنم ، این برف را سرباز ایستادن نیست ، بر خورشید هم برف نشست ، یادها و بادها ، اگر شبی از شب های زمستان، تو…: ، برفاهنگ چشمانت ، مرگ هم پایان زمستان نبود ، آوازی در من – در سوگ زلزله دشت زهاب – 1399 ، یک شکر بخند- راپسودی برای سه تا و ارکستر عنوان قطعاتی هستند که در این آلبوم گنجانده شده اند.

این آهنگساز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره پورنگ پورشیرازی، آیدین الفت، مهدی چلیپا و هنرمندان از دست رفته حوزه موسیقی در توضیح تازه ترین آلبوم خود نوشته است: بر خورشید هم برف نشست روایت زمستان درونی است، روایت مواجهه با ژرف ترین تنهایی که انسان عصر حاضر را در برگرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«برخورشید هم برف نشست» منتشر شد/ شنیدن روایت زمستان درونی انسان

«برخورشید هم برف نشست» منتشر شد/ شنیدن روایت زمستان درونی انسان