مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 08:272022-01-23حوادث

هدیه هایی از جنس آزادی برای مادران زندانی


همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر رییس کل دادگستری استان کرمان به همراه جمعی از مسؤولان قضایی رسیدگی ویژه به پرونده جمعی از زنان زندانی را در دستور کار خود قرار دادند.

- خبرگزاری فارس – کرمان، مهسا حقانیت: مددجویان زن در زندان مرکزی کرمان همزمان با روز مادر یکی از بهترین هدیه های زندگی شان را گرفتند، زیرا یدالله موحد رییس کل دادگستری استان کرمان و جمعی از مسؤولان قضایی رسیدگی ویژه به پرونده آنها را در دستور کار قرار دادند تا آنها هدیه هایی از جنس آزادی و تخفیف را به حُرمت حضرت زهرا (س) دریافت کنند.

وارد زندان مرکزی کرمان که می شوم، صدای اذان مغرب به گوشم می رسد، وارد سالنی می شویم که تعدادی از مددجویان زن با چادرهای رنگ و وارنگ آنجا نشسته اند و منتظر هستند تا رییس کل دادگستری استان کرمان و همراهانش از راه برسند و امید دوباره ای را در دل شان زنده کنند.

زنان زندانی در زندان کرمان هم مانند دیگر زندانیان در سراسر کشور به دلیل ارتکاب جرایم مختلفی مانند مسائل مالی، موادمخدر و قتل سر از زندان درآورده اند، خواسته یا ناخواسته، از روی حرص و طمع و یا از سر فقر و نداری و این چیزی نیست که بتوانم درباره آن به راحتی قضاوت کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدیه هایی از جنس آزادی برای مادران زندانی

هدیه هایی از جنس آزادی برای مادران زندانی