مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 02:272022-01-22بين الملل

روسیه: انتظار اقدامات تحریک آمیز از سوی آمریکا و اوکراین را داریم


سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در سخنانی گفت که مسکو پیش بینی می کند ایالات متحده و اوکراین پیش از بازی های المپیک زمستانی در پکن دست به تحریکات نظامی یا رسانه ای علیه مسکو بزنند.

- به نقل از روسیا الیوم، وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که پیش بینی می کند آمریکا و اوکراین پیش از آغاز المپیک زمستانی در پکن دست به تحریکات نظامی و رسانه ای علیه مسکو بزنند.

ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه در تلگرام نوشت: خبرگزاری بلومبرگ که مدت هاست دیگر مستقل نیست و شرافت خود را از دست داده است امروز به نقل از آنچه مقام دیپلمات در چین خواند خبری را منتشر کرد مبنی بر اینکه رییس جمهور چین از روسیه خواسته است در جریان المپیک زمستانی به اوکراین حمله نکند تا خللی در این رویداد صورت نگیرد.

زاخارووا در واکنش به این گزارش افزود: این از سطح خبر دروغ هم فراتر رفته است بلکه یک عملیات رسانه ای ویژه از سوی طرف های آمریکایی از طریق بلومبرگ است.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه تاکید کرد که این شرایط تحولات آگوست 2008 را به ذهن متبادر می سازد که طی آن گرجستان به دو جمهوری اوسیتای جنوبی و آبخازیا حمله کرد و در ابتدا روسیه به آغاز جنگ متهم گردید اما تحقیقات ویژه کمیته بین المللی در سال 2009 به این نتیجه رسید که این مقامات گرجستان بودند که جنگ را آغاز کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: انتظار اقدامات تحریک آمیز از سوی آمریکا و اوکراین را داریم

روسیه: انتظار اقدامات تحریک آمیز از سوی آمریکا و اوکراین را داریم